leasing_najem

Zabudowa skrzyniowa

Skrzynia aluminiowa na podwoziu Renault Master oferuje nieograniczone możliwości przewozowe przy zachowaniu dużej ładowności samochodu. Najczęściej taki samochód wykorzystywany jest do transportu długich i ciężkich materiałów budowlanych, piasku, ładunków spaletyzowanych.

Długość użytkowa skrzyni może wynosić od 3,1 do ponad 5 m. Duże możliwości ładunkowe w połączeniu z niskimi kosztami eksploatacji czynią taki samochód znakomitym narzędziem do transportu międzynarodowego

Zamontowana na stelażu plandeka, chroniąca przewożony ładunek, powiększa zdolności przewozowe. Pojemność ładunkowa może wówczas sięgać w zależności od jej wymiarów nawet około 25 m3.

Stelaż skrzyni ładunkowej i rama pośrednia wykonane są z lekkich profili aluminiowych, a podłoga ze sklejki wodoodpornej lub superlekkiej blachy aluminiowej. Dodatkowy system firankowy, regulowana wysokość zabudowy lub opcja odsuwanego dachu zabudowy ułatwia załadunek, a zaczepy montowane w obrzeżu zabezpieczają przewożony towar przed przemieszczeniem się. Winda załadowcza zamontowana z tyłu pojazdu umożliwia szybki i bezpieczny załadunek.

Kabina sypialna montowana na dachu lub za kabiną pojazdu + dodatkowe ogrzewanie postojowe gwarantują komfort kierowcy podczas wypoczynku.Zabudowa skrzyniowa może być dodatkowo wyposażona np. w tylne drzwi, skrzynki narzędziowe, zbiornik na wodę i wiele innych elementów ułatwiających użytkowanie samochodu.